Pentru detalii privind livrarea produselor va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul României, prin curierat, în termen de 1-3 zile lucratoare, de la momentul finalizării comenzii. Costul de livrare este gratuit pentru comenzile de peste 249 lei.

Comenzile online primite dupa data de 23 decembrie, vor fi procesate incepand cu data de 28 decembrie 2022.

Comenzile online primite dupa data de 29 decembrie, vor fi procesate incepand cu data de 5 ianuarie 2023.

Pentru comenzile cu o valoare mai mică de 249 lei, costul transportului este de 25 lei.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare, cum ar fiora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugăm să introduceți în căsuța de Detalii aceste mențiuni, în momentul plasării comenzii. 

SâmbătaDuminica și în timpul sărbătorilor legale nu se expediază comenzi. În perioada Sărbătorilor legale și a perioadei de reduceri există posibilitatea să intervină întârzieri la livrarea coletelor. Vom face tot posibilul că aceste aspecte să nu afecteze termenul standard de livrare.

În cazul în care nu se va reuși livrarea în termenul menționat, veți fi contactat(ă) telefonic.

BEL PUNTO își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.

POLITCA DE RETURNARE

Puteți returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați primit coletul, în vederea unui schimb sau pentru primirea contravalorii produselor.

Produsele returnate se trimit prin orice tip de firmă de curierat la adresa sediului SC BEL PUNTO SRL: Strada Lucăcesti, numărul 10, cod postal 060244, București, sector 6.

Contravaloarea se rambursează în contul bancar specificat în formularul de retur în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea și verificarea produselor returnate.

Returnarea produselor se face cu plata la expeditor (Taxa de retur a produselor va fi suportată de către client). *Excepție fac situațiile în care produsele au fost livrate greșit (mărime, culoare) sau dacă prezintă defecte de fabricație. În aceste cazuri, costul returului va fi suportat de către comerciant. 

Asigurați-vă că produsele comandate sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite, cu etichetele atașate, fară a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzură.

În situația în care ați beneficiat de transport gratuit la livrare, plasând o comanda de peste 249 de lei și ulterior ați solicitat returnarea anumitor produse din comanda plasată, din suma returnată se va reține contravaloarea transportului inițial de 25 lei (însemnând costul inițial al transportului achitat de către noi în momentul expedierii comenzii către dumneavoastră). Reducerea inițială a costului de transport fiind condiționată de livrarea unor produse a căror valoare excede suma de 249 ron.

Produsele care au fost achiziționate în urma unui schimb, nu mai pot fi returnate sau schimbate (putem procesa un schimb per comandă).